Visszaküldés és csere

MEGÉRKEZETT A RENDELÉSED ÉS ÉLNI SZERETNÉL AZ ELÁLLÁS JOGÁVAL?

A vevőnek jogában áll, a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni. Ez esetben az elállás okán a vevőnek fizetési kötelezettsége nincs. A lemondást jelezheted e-mailen, telefonon, írásban, vagy személyesen is.

A vevő az áru átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (ii.5.) Kormányrendelet 4.§ és 5.§ szerint.

A vevő az elállási jogát az áru használata előtt jogosult gyakorolni! A visszaküldött áru nem lehet megrongált vagy használt, kivéve az általánosan elfogadható, szükséges használati minimumot, mint a felpróbálás és a termék átnézése. A visszaküldött terméknek tartalmaznia kell a terméken szereplő papír függőcímkét illetve az eredeti csomagolást.
Amennyiben a visszaküldött áru rongált, hiányos, használt, piszkos vagy szőrös a Brizlo elutasíthatja a pénzvisszafizetés lehetőségét és felajánlja a termék visszaküldését a Beküldő költségén.

A termékhez, minden esetben az eredeti számlát mellékeld.

A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket, utánvételesen feladott csomagot nem áll módunkban átvenni!

Pénzvisszafizetés igénylése esetén csak banki átutalás útján kerül teljesítésre a vételár visszatérítése a vevő által megadott bankszámlaszámra vagy arra a számlára, amelyről a kártyás fizetés megtörtént. Ehhez kérjük add meg a bankszámla számot, és a számlához tartozó nevet a Megrendelés kérése megjegyzésébe. Külföldi rendelés esetén a bank nevét, IBAN és SWIFT kódot is kérjük.

A vevő elállása esetén az áru ellenértékét haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül belül visszatérítjük.

A VISSZAKÜLDÉS FOLYAMATA

Online tudod jelezni, és nyomon követni a termék visszaküldés folyamatát. Rendelés során használt e-mail cím használatával a bejelentkezés után a Fiókom menüpont alatt található RENDELÉSEIM oldalon a megfelelő rendelésre kattintva éred el.

Amennyiben a visszaküldési időn belül vagy, a rendelt termék(ek) táblázatában bal oldalt KI TUDOD JELÖLNI azon termék(ek)et, amit vissza szeretnél küldeni. 
Szükséges esetén, a táblázat alatti szövegmezőbe ne felejtsd el megadni a banki adatokat. A Visszaárú kérés gombbal fogod elindítani a folyamatot. Leadást követően 24 órán belül visszaigazoljuk a visszaáru kérését és csatoljuk Önnek az ingyenes szállítási címkéjét, erről e-mail formáján is kap értesítést, illetve a profiljában az adott rendelésen belül is letölthető lesz.

Visszárú csomag összekészítése

1. Tedd vissza a terméket az eredeti csomagolásában a csomagba. (Amennyiben megsérült, széttépted vagy már kidobtad az eredeti csomagolást, kérjük használj egy másik zacskót vagy csomagolóanyagot, a lényeg, hogy precízen be legyen csomagolva, törekedj a teljes térkihasználásra, a doboz maximum 5-5 cm-el legyen nagyobb a terméknél).

2. Fontos, hogy az eredeti számlát is mellékeld a csomagolásban.
A számlát email, csatolmányként küldtük el neked, de ha regisztrált vásárlóként rendeltél, megtalálhatod a fiókodban a rendelés részletei között is. 

3. Zárd le a csomagot. 

4. Kérjük nyomtasd ki és ragaszd fel az ELŐRE KITÖLTÖTT VISSZAKÜLDÉSI CÍMKÉT a visszaküldeni kívánt csomagodra.

Az ELŐRE KITÖLTÖTT VISSZAKÜLDÉSI CÍMKÉT megtalálod a fent említett oldalon a Visszaárú címke letöltése gomb alatt. Nyomtasd ki, és ragaszd a dobozra.  

A fentiekben eltérő módon feladott csomagokat nem áll módunkban átvenni.

 A csomag beérkezése

A beérkezéstől számított 1-3 munkanapon belül ellenőrizzük a visszaküldött termék / termékek állapotát, melyről emailben értesítünk. Az áru ellenértékét haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül belül visszatérítjük a megadott bankszámlaszámra vagy arra a számlára, amelyről a kártyás fizetés megtörtént.